Enter your keyword

Τα ισχυρά οφέλη του φαγόπυρου για την υγεία μας

Τα ισχυρά οφέλη του φαγόπυρου για την υγεία μας

Τα ισχυρά οφέλη του φαγόπυρου για την υγεία μας

Τα ισχυρά οφέλη του φαγόπυρου για την υγεία μας

Το βιολογικό φαγόπυρο είναι μια πολύ χρήσιμη φυτική πηγή με πλούσια οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της αρτηριακής πίεσης, την πρόληψη ορισμένων τύπων καρκίνου, του διαβήτη, τη βελτίωση της πέψης και τα επίπεδα χοληστερόλης, ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα, την εξάλειψη των χολόλιθων, προστασία από κρίσεις άσθματος και ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα και άλλες εντερικές καταστάσεις. Τα οφέλη αυτά μπορούν κυρίως να αποδοθούν στην εντυπωσιακή γκάμα των πρωτεϊνών, ιχνοστοιχείων, αντιοξειδωτικών και αρωματικών ενώσεων που βρίσκονται στο φαγόπυρο.
Το φαγόπυρο στην πραγματικότητα ανήκει στην οικογένεια των φυτών Polygonaceae και αρχικά θεωρήθηκε ότι έχει αναπτυχθεί στη Νοτιοανατολική Ασία, στη συνέχεια όμως εξαπλώθηκε σε όλη την ασιατική ήπειρο. Υπάρχει και μια άλλη παραλλαγή του φυτού που βρίσκεται στα Ιμαλάια.
Παρά το όνομά του (Buckwheat), το φαγόπυρο δεν σχετίζεται με το σιτάρι, ούτε είναι χόρτο.Συχνά χρησιμοποιείται με τον ίδιο τρόπο όπως το σιτάρι, παρά το γεγονός ότι είναι χωρίς γλουτένη.
Το φαγόπυρο έχει πολύ περισσότερες ευεργετικές ιδιότητες από το σιτάρι,γι’αυτό και πολλοί άνθρωποι το επιλέγουν σαν μια νόστιμη εναλλακτική λύση!

Buckwheat
Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι έχει αντι-καρκινογόνες επιδράσεις, κατά κύριο λόγο για την ανάπτυξη και τη μετάσταση των καρκινικών κυττάρων του μαστού σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.
Η ρουτίνη, ένα από τα πιο σημαντικά φλαβονοειδή βρίσκονται στο φαγόπυρο και μειώνει πραγματικά το ποσοστό της χοληστερόλης LDL. Επίσης αυξάνει το επίπεδο της HDL (καλή) χοληστερόλη, η οποία μειώνει περαιτέρω τις πιθανότητες της καρδιαγγειακής νόσου.
Το υψηλό επίπεδο των διαιτητικών ινών στο φαγόπυρο είναι σίγουρα ένας από τους λόγους για τους οποίους βοηθά τους διαβητικούς ασθενείς, διότι μειώνει σημαντικά την ποσότητα του σακχάρου στο αίμα και μάλιστα πολύ γρήγορα, μερικές φορές μέσα σε μόλις 1-2 ώρες. Μπορεί επίσης να βοηθήσει και να μειώσει το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου και διάρροιας σε ορισμένους ασθενείς.
Το φαγόπυρο είναι ένα από εκείνα τα πολύτιμα τρόφιμα που περιέχουν πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας, που σημαίνει ότι έχει όλα τα οκτώ απαραίτητα αμινοξέα, συμπεριλαμβανομένης της λυσίνης.
Είναι πλούσιο σε σελήνιο και ψευδάργυρο, τα οποία είναι απαραίτητα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται το σώμα για να σχηματίσει ισχυρά κόκκαλα, δόντια και νύχια !
Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο γι’αυτό προσθέτοντας το φαγόπυρο στη διατροφή σας μπορεί να εξαλείψει τις πιθανότητές για αναιμία.

Πηγή: bioarismari.gr